
Plantenkas dependance OW te Kampong Baroe in gebruik genomen
| suriname herald | Door: Redactie
Op het terrein van Openbare Werken (OW) te Kampong Baroe, in het district Saramacca, werd gisteren een nieuwe plantenkas in gebruik genomen. Het initiatief is afkomstig van het directoraat Openbaar Groen en Afvalbeheer (OGA) van het ministerie van OW. De kas heeft momenteel ongeveer 2000 sierbloemen van verschillende soorten.
OW-minister, Riad Nurmohamed, OGA-directeur Inder Gangabisoensingh en de districtscommissaris (dc) van Saramacca, Sherin Bansi-Durga, waren aanwezig bij de opening. Tijdens zijn toespraak benadrukte de OGA-directeur dat Saramacca bekendstaat als een van de schoonste districten van Suriname en dat de groenvoorziening bijdraagt aan een uitnodigende omgeving voor toerisme.
OGA-directeur Gangabisoensingh, OW-minister Nurmohamed en dc Bansi-Durga in de plantenkas. Foto: BIC Saramacca

De dc gaf aan dat ze blij is met het initiatief en de
Abonneer op ons youtube kanaal.
Bedankt voor het kijken en abonneren.
'Suriname Nieuws Centrale'
| suriname herald | Door: Redactie



































